gray, gold and blue nails

Hej alla!
Tiden räcker inte riktigt till för mig, känner ni likadant? Skolan tar så mycket tid. Men men den här designen gjorde jag igår lite snabbt. Istället för att ha det enfärgat så piffade jag till det med lite diskreta blommor Här kan ni se:
Jag använde mig av dessa vinter/höst färgerna från H&M
(Uppifrån och ner)
- Ett grått nagellack utan något skimmer från H&M, färgen heter "Miss Stone Heart" och är absolut en vinter favorit
- Ett blått nagellack med en del glans från H&M, riktigt snyggt tillsammans med ett par blåa jeans! "Spending cash with carl"

- Sist men inte minst, även detta är ett nagellack från H&M. En festlig färg med en massa guld glitter, perfekt till den svarta fodral klänning. "Gold"

LOVE FANCY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0