Hello Hello

Hej allihopa!
På väldigt länge har jag inte haft en ledig helg men denna var jag ledig. Det var en mysig helg med alla mina nära och kära! Detta gör så att blogget ofta hämnar åt sidan och mycket riktigt! Även denna gången... Idag har jag i alla fall gjort en riktigt cool nail design som jag inte har gjort tidigare. Jag blev mycket glad när jag blev klar även om inte alla sträck var hundra procentiga.. Det ska ju egentligen vara helt perfekta.. Jag har tyvärr inte min kamera här hos min kille men imon snarast lovar jag att ta några riktigt coola bilder och lägga upp dem här på bloggen! Kommentera gärna några förslag på vad jag kan göra för design!
Jag kan i alla fall avslöja att nagel designen har rött, blått och vitt i sig :)
LOVE FANCY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0