OTUR?

Hej allihopa!
Idag hoppar jag nagellacks snack! för jag måste dela med mig av vilken otur jag har!
Gårdagen började med att jag får reda på att jag var 1 vg poäng ifrån att få vg på matte provet. Det jobbiga var att jag hade räknat ut den avgörande uppgiften helt rätt!! men istället för att sluta räkna och svara att x= 10/9 så räknar såklart dumma jag ut det så jag svara att x= 1,1. ( det JOBBIGA var att det stod faktiskt inte uppgiften att jag skulle svara i bråkform!! Det stod endast lös olikheterna. Så detta stör jag mig på som bara den!!)
Sedan så spände jag min tandställning så jag kan inte äta någonting och hela munnen ömmar! Det gör extra ont också för att han ändrade tråd (båge) samt satte in gummiband.
I dag när jag vaknade såg jag att jag endast hade beställt en underdel till en bikini och en topp till en annan på Victoria's secret. Så det var riktigt jobbigt! Nu måste jag betala 2 gånger frakten också ! För jag kan inte gå med ett par persika färgade bikini trosor med en zebra topp (haha om ni ser någon i sommar som har det, måste det vara jag). Så nu måste jag i alla fall beställa igen.
Jag har även riktigt mycket i skolan! På fredag har jag 1 prov och 2 inlämningar och imorgon har jag ett dansk prov. JOBBIGT! Jag trampade även i hundbajs när jag gick med mina hundar tidigare idag. Jag har ont i huvudet samt ont i magen och pga tandställningen kan jag inte äta någon riktig mat så jag får äta fil, drick yoghurt, gröt och soppa hela tiden. Tidigare idag så snubblade jag på min hund också, och så snäll som jag är så hoppade jag så jag inte skulle trilla på min lilla teddy björn så nu har jag ett blåmärke på gumpen också. Skulle inte förvåna mig om det fortsätter såhär kvällen ut. MEN imorgon och på fredag HOPPAS jag att det inte är min oturs dag för då är det extremt mycket plugg och skrivande av prov så behöver all den tur jag kan få.
Jag hoppas att inte ni har fått sådan otur som jag på sistone. Hoppas allt är bra! Som ni förstår så har jag fullt upp så jag får lägga bloggen vid sidan! Men nästa vecka har jag bara två skoldagar så då kommer det bli fler inlägg!
Här ser ni bikinisanna jag beställt/ska beställa (haha jag har ju hälften)
Den första är nog min favis!
LOVE FANCY <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0