Helloo

Hej alla mina läsare!
Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en bra start på det nya året. Idag har jag ägnat halva dagen åt att hänga upp tavlor och fixa i mitt rum. Jag blev super nöjd av resultatet, kommer absolut trivas med de fina väggarna jag fick till :) Imorgon börjar skolan, i alla fall för min del. Börjar veckan med att stiga upp 06.30, så ska strax gå och lägga mig men först ta en snabb dusch, är det bara jag som inte kan sova bra när man inte är ny duschad? Eller hur är er vana? Morgon duschar är ju också något av de bästa som finns. Nu när jag pratar på om hygien kan jag lika gärna lägga upp mina favorit just nu. Den kommer från the body shop (vitamin E) En riktig vän till ansiktet när det är så kallt ute!
I helgen har jag bara hängt på en arena i Danmark och tittat på min pojkvän när han spelade landhockey. Det var rätt roligt att sitta och heja på dem!
Idag har jag målat mina naglar med favoritmärket OPI såklart! Det fick bli en mörkare färg, för det var de jag kände för. Färgen heter Black Cherry Chutney och är absolut en Vinter favorit! Den finns bla att köpa på Åhlens eller Kicks! Här är resultatet:
Glöm nu inte att skydda den snygga färgen med en bra top coat! Idag använde jag OPI´s :)
Ha en super bra starta på veckan, det kommer fler förslag på vinter nagellack i veckan.
Godnatt!

Love Fancy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0