Yellow Spring

Godmorgon alla blogg läsare!
Hur är det med er idag? Med mig är det bara bra men har ett litet ångest moln över mig om man kan säga så. Igår satt jag hela dagen och skrev på min historia inlämning, den ska först vara inlämnad om 2 veckor men jag har så mycket fram tills dess så ville bara få det gjort. Jag har matte prov imorgon också så nu sitter jag bara och räknar en massa ekvationssystem osv... Hoppas jag får VG på detta matte provet också! Det hade varit så underbart skönt!! Ohh ryser när jag tänker tanken (på ett positivt sätt) haha. Har ni också mycket i skolan? Om ni undrar så går jag andra året och läser Samhälle ekonomi... Så matte är ju inte mitt starka ämne precis därför jag blir så stolt ifall jag klara ett VG i ma-B. Okej slutpratat om min skola...
Igår gjorde jag en nail design. Jag blev inspirerad av en kinesisk vas samt en kinesisk tallrik som jag har här hemma, här kan ni nu se den utan de rosa prickarna...
Med de rosa prickarna :
Ni kan såklart byta ut färgerna om ni tex inte har ett gult nagellack eller om ni helt enkelt inte gillar gult eller nån av de andra färgerna... Jag hade själv tyckt att en rosa bakgrund hade varit vårigt och fiint... Ska nog prova det nästa gång :) Lycka till och hoppas ni ger designen ett försök!
LOVE FANCY

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Snygga naglar! :)

2011-01-17 @ 16:33:03
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0