down that road

Godmorgon!
Idag har jag en ledig dag från skolan, så jag tänkte strax gå ut och springa en runda. Det är sol ute så det räcker nog att ha tjocktröja idag :) SKÖNT att våren äntligen är på väg!! Resten av dagen består bla av matte plugg och att städa rummet.. Men får se hur det går  :) Är ni lika sega som mig när det gäller att städa? Saken är den, att jag inte får plats med alla mina kläder mm ... Så de flesta kläder jag har är i källaren.. Så ska försöka fixa detta på något sätt idag. Vad ska ni göra denna soliga dag?
När jag sitter här kan jag tipsa om en tandtråd som är super bra då man har tandställning! Det har alltid varit jobbigt att använda tandtråd för mig då jag har tandställning. Den fungerar säkert lika bra för er som inte har tandställning. Men jag tycker verkligen att ni ska testa den om ni har problem med vanlig tandtråd :)
Finns att köpa på apoteket. Om jag inte minns fel så var priset runt 30-40kr
LOVE FANCY FANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0