forever 21

Sitter vid mitt skrivbord med massor av papper med övningar, texter, glosor osv. Får se om jag hinner göra detta innan kl 5 idag.. Jag ska nämligen bort på middag ikväll och efter det på 18 års fest, så måste ha tid att hitta något i min garderob att ha på mig och göra vid mig.. Jag ska ta mig i kragen och försöka få in lite engelsk gramatik i huvudet nu. Sedan får jag ta friheten att måla mina naglar i någon härlig vårfärg ! Jag längtar så till sommaren! gör inte ni?

Jag har faktiskt inte bara pluggat idag, även om det låter som det. Jag har nämligen suttit och surfat runt på forever21´s hemsida och hittat massa söta sommar klänningar mm som jag ska ta och beställa hem. Ni som inte har hört om denna butiken förr så är det en klädeskedja i bla Usa, Canada och Japan. De har super söta och snygga plagg med bra kvalite. Detta är första gången jag beställer från deras hemsida. Men de har en super bra storleksguied! Så det ska nog gå super bra! När jag får hem plaggen så kan jag lägga upp bilder på dem.
-några fina plagg från hemsidan-

Tryck HÄR för att komma till hemsidan // Loooove FANCY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0