motvinden träffar mig

hej mina små sötnosar!
Jag sitter inne och försöker få ihop något bra till det (muntliga) nationella provet i svenska som jag har på torsdag... Jobbigt värre. Det svåra enligt mig är att komma på bra argument och tolka bilden och texten på bästa möjliga sätt så att alla som lyssnar på mig blir övertygade och har en annan eller samma uppfattning när de lämnar min presentation.. Men det känns som att jag har lite motvind idag och inte får ihop något bra och då är det inte heller roligt att sitta och läsa och jobba med det.. Hoppas någon där ute förstår hur jag menar..
Jag har gjort en ny nail design på både fötter och händer så den kommer upp snarast (förlåt för dålig uppdatering, som vanligt.. MÅSTE bli bättre) ska ta bilder på den nu direkt bara för det :) Här kommer några andra härliga bilder sålänge!
Looove fancY fannY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0